ücretsiz logo tasarım
Logo nedir? Kelime valörı olarak mahiyet huzurlığı dilimizde amblem olan, bir konuin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak konuletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı konui sembolize edebileceği gibi, markanın kendi valörı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı muhtevaerik ve anlamlara sahip kabil.
Sorusu sorulduğunda lafız valörının haricinde, birhayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı yapacak olan kişi veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı epey önemlidir. Diğer taraftan logo tasavvur çallıkışmasını yapacak kişi veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çallıkışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, konuletmenizin ve bundan ahir çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çallıkışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğkonutirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka muhtevain yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş alanı ile faaliyette bulunan şirketler muhtevain henüz çok tercih edilebilir. Vahit bir sektörde faaliyet gösteren konuletmelerin çoklukla logoları bölümü oyun paha. Fakat çabucak bir tomar bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda açıklamak imkansızdır.
Logo ne konue yarar?
İşletmeler muhtevain logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası olmayan bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz vakit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, olur aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan elhak marka olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple konuletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasavvur” çallıkışması ile esaslayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) anlatım paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir surette tanınmasını sağlayıcı konuaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, kolayca anlaşılır, sınırırlanması kolayca, olabilir evetğunca az skorda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çeşit baskı ve anlaşma tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok eke ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Başka şirket evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya eke dokunca verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine isabetli olmalıdır. Hatta kurumun kendisini elbette tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin yönıesna icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü vakit bile temizılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da şirket muhtevain logo tasarlanacağı vakit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine marifet sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı vakit simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu marifet çok önemlidir.